Friday, June 26, 2009

Torres till ManU?


Vore inte det något? Torres och Cristiano Ronaldo i ett och samma lag. Och nu menar jag inte utseendemässigt utan spelmässigt. Jag älskar Cristiano´s spel, LOVES IT!

Fernando Torres gjorde hela 38 mål i 57 matcher i Premier League för Liverpool. Tyvärr verkar det som om Torres blir kvar i denna klubb, trots att förslagen för byte inte fattas. Sedan säsongem 07/08 spelar han för Liverpool, han senaste uttalande tycker dock jag iaf ger en liten gnutta hopp om att han kanske inom snar framtid skulle byta klubb?
Det är alltid svårt att jämföra, men Premier League är enligt mig den klart tuffaste. Det är betydligt större konkurrens där än i andra ligor.

Jag har bevisat en hel del och hållit en hög nivå under en längre tid.
puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

JANNY said...

torres är snygg! :D

Vicky M said...

indeed :D

Tasja said...

Lär bli svårt eftersom C Ronaldo numera spelar i Real Madrid. Och Torres har förlängt med Liverpool. Och dessutom hunnit med att gifta sig. ;)

Tasja said...

Och en sak kan jag lova utan att känna Torres personligt. Spela för Real kommer han ALDRIG att göra. Han är ett Atletico barn.

Vicky M said...

jag vet..gaaaH. Han är så not my type, ska ha allt low key :/ blää, men snygg e han :D

Duja said...

Bara att C Ronaldo spelar i real nu så ja Torres kan byta till real gör inte mig något :D