Tuesday, June 09, 2009

Megan Fox on kissing

Kyssar... Tycker ni det är en big deal att hångla med någon? Jag tycker att det är en svår fråga. Jag kan typ kyssa vem som helst "just to do it", men samtidigt tycker jag att kyssar är väldigt intima. Om jag inte "känner det", så kan jag inte sitta i ett hörn i en klubb någonstans och hångla med någon hela kvällen, då måste jag verkligen gilla någon. Hur står ni i frågan?

Megan Fox uttalade sig i amerikanska GQ nyligen om kyssar on screen:

Oh my God! Screen kissing is f***ing gross. It's a super intimate thing to do. Touching mouths? I have to really enjoy someone's personality, not just their looks, before I'll kiss them.

This one kid I had to kiss had just eaten. And he passed a piece ofwhatever it was into my mouth. I swear to God. Not on purpose. Like it was
in his tooth or something? And it was really salty. I almost cried. I was a
b***h the rest of the day
."

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: