Thursday, June 25, 2009

A good day

Tvättat, Happy Fitness, lagat mat och nu har jag vikt kläder och röjt undan i typ 2 timmar. klockan är nästan 2 och jag ska sova, imorgon står plugg på schemat. Den 29:e, d.v.s. på måndag så har jag två stora tentor :/ Och i helgen ska jag jobba, på lördag är Franzi ledig, så jag ska vara själv, så jag hoppas inte att folk är på partyhumör, speciellt om de försöker dra med mig att dricka :/ Vill stänga tidigt, d.v.s. runt 2, så jag får sova och sen kan plugga på söndagen.

Jaja, over and out!


xoxo,
Vic

1 comment:

Olle said...

Oj måste säga att du verkar leva ett spännande liv! Gillar din blogg:) Får jag fråga vad det är du ska plugga för något, vad läser du? Aja nu ska jag ut i solen. Btw, titta filmen från min skola. Skrämmande faktiskt
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Ha en bra dag