Sunday, October 11, 2009

Amy Winehouse got some new boobs


De sägs ha kostat 400 000kr, vilket jag själv inte tror det minsta på för summan känns tagen från månen. Andra saken som känns helt absurd är att hon skulle ha gått från sin B-kupa till en D-kupa. Vilken jävla D-kupa??? Känns ibland som om folk som skriver alla nyheter och allt skvaller inte har någon aning, eller verkligen s.k. vill skapa sensationer.

Amy´s taleskvinna bekräftar att Amy varit inlagd, dock ej att det gällde en bröstoperation. Amy sägs även ha sagt till patienterna att hon var trött på att alltid stoppa näsdukar i BH:n och att hon gjorde det för att se bra ut i den kommande säsongen av Let´s Dance där hon ska medverka.


xoxo,
Vicky

2 comments:

The Hills & The City said...

hehe jaa jag har en massa leopard mönstrat osså men inte en hel outift heheh =)
ja jag läste osså om henne, asså skvaller tidningar dom ska vara så överdrivna hehe.. jag tyckte amy såg mycket sötare ut när hon va lite mullig=)

Miss Diana said...

hahahah vilken liten D kupa måste jag säga.. jag har D och har fane mig mycket större än det där!

Priset verkar absurt!
Ja du, det skrivs mycket men man ska nog inte ens tro på hälften.