Friday, October 16, 2009

Trevlig designer :) Kai Aiyub


Först måste jag börja med att säga att nu har vi finally TV här i lägenheten :D

Idag var installatören här och satte igång det. Om en vecka kommer vårt nya modem och då får jag ännu 35 knaler på de 40 som finns :D

Men blev riktigt glad när jag gick in på min mail idag och hade fått ett mail av Kai Aiyub. Designern som har designat klädkollektionen baserad på Gossip Girl; GOSSIP GIRL the tv series COLLECTIONS KAI AIYUB. Det som är helt amazing egentligen är, att jag inte har mailat Kai eller något, han har helt enkelt hittat in till mitt inlägg själv. Och blev så glad att han mailade mig :) How sweet isn´t that? :)



Kai´s blog hittar ni HÄR.

xoxo,
Vicky

1 comment:

Experience No 1 said...

Läs senaste skvallret om vickys på http://experienceno1.blogspot.com