Thursday, October 08, 2009

Save me, someone



Receptbelagda värktabletter och direkt slurpa ner starka drinkar i illfart... Inte jättesmart, jag vet, men det är SportstudentenfestBlue Chip idag, och min rygg efter löpningen igår bara vill döda mig (kan fan knappt dra på mig byxor), så receptbelagd tablett och alkohol är svaret mot smärtan, jättesmart yes I know.

Bine kommer strax, vi ska fördrinka lite till och sedan bär det av :)

Vad ska ni göra ikväll?

Om min träningsvärk då. Jag har ett väldigt märkligt problem. Jag springer VÄLDIGT avslappnat, vilket gör att när jag haft ett uppehåll (som typ 2 månader i detta fall), så borde jag börja lugnt. Vilket jag inte direkt gjorde igår, som var min andra löpdag, utan jag sprang ganska rejält och en ganska bra stund. Självklart totallt avslappnat, vilket gör att hela ryggen arbetar på en maximalnivå (mer än på en box klass). Resultatet idag är att det krampar, duktigt mycket, i vissa lägen. Hoppas det blir lite bättre imorgon, för imorogn ska jag säkerligen ut och springa igen :)

Fast först ska kvällen avklaras, och morgondagens förmiddags Uni...


xoxo, You know You love Me,
Vicky

No comments: