Sunday, October 18, 2009

Yesterday :)

Fråga mig inte hur jag har mått idag. Efter ett väldigt fåtal timmars sömn (för självklart blev den där korta kollen på födelsedagspartyt även Hofgarten).

Har typ inte fått i mig någon mat eller dryck för allt har kommit ut direkt igen. Och i backen när jag väntade på Schlieri (som så klart vann :D), så hade jag precis fått en Aspirin av Leiti, och måsse så dåligt, så jag var rädd att jag skulle behöva typ spy när jag var med honom och det hade jue varit något pinsamt! Inte för att det kanske hade förvånat honom, han hade säkert bara skrattat åt mig den lilla filuren. Så himla störigt söt, att man bara vill döda honom ibland, men ja, mer om Bergisel och Österrikiska Mästerskapen i annat inlägg. Här får ni fotona från igår :)






Remember: Always let yourself have the fun you deserve, the one you love well however stay in your heart.

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Vicky WHERE IS YOUR BRA??????
Your boobs look ghastly :))))))
sorry about that, but it really looks so BAD

Anonymous said...

obwisle cyce jak u dojnej krowy buuuuuuuuuuuuuuu
Vick gdzie twoje wyczucie stylu????