Saturday, December 10, 2011

10:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.


Lucka nummer 10:e
sponsras av Weleda. Vinnaren får en neccesär full med Weleda Wild Rose produkter.

Sedan 1921 har Weleda tillverkat hudvårdsprodukter och antroposofisk medicin av biodynamiska och ekologiska ingredienser. I dag är Weleda världsledande inom antroposofisk medicin och pionjär och marknadsledande inom naturlig ekologisk hudvård.

Alla produkter är fria från syntetiska konserveringsmedel, färg- och parfymämnen samt från parabener och vare sig ingredienser eller den färdiga produkten testas på djur. Dagens sortiment är stort; i dag kan du handla produkter för hela familjen från Weleda, allt från hudvård till babyn, till kroppsvård, ansiktsvård för vuxna, munvård och hudvård för män.

För att vara med och tävla skriver ni en kommentar nedan :) För en extra lott bloggar ni om tävlingen.

xoxo,
Vicky

42 comments:

Anonymous said...

jag är med! // e-mmeliiie@hotmail.com

Anonymous said...

jag också!!!
// kinokyo@hotmail.com

Trillingnöten said...

Så klart jag är med! Älskar Weleda! djelebean@gmail.com

Johanna said...

Weledas produkter är sanslöst bra, de vill jag därför idag ha. Låt mig detta fina pris vinna, så att jag Weleda under granen i år får finna

johanna.kantola@gmail.com

maria said...

åååh har hört massa bra om dom! jag är med!

Maria (www.marvelicious.blogg.se) said...

Åh, jag är med, älskar allt som doftar rosor!! :)

Anna B said...

Blir alldeles nipprig. Klart jag vill vara med och tävla om detta! Supervinst.

anna.berglund70@yahoo.com

Anna B said...

Skickade fel mail innan - rätt är anna.berglund70@yahoo.se

sandra said...

absolut med!
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Johanna Svensson said...

Hallå! Visst är jag med :)

För extra lott så har jag länkat: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/10/6834636-confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lucka-10/

Ha det!

Johanna_svene@hotmail.com

Monia said...

Jag vill vara med och tävla :)

evamar said...

Jag är med!

Jenny Sjöberg said...

Jag vill vara med! Weleda är ju så bra. :)

Bloggat för extra lott här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/12/10/6835314-julkalender-vinn-produkter-fran-weleda/

jenjonsjoberg@hotmail.com

Lili said...

Jag är med.
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Patience -18 & mor till Damien said...

jag vill vara med :) patience palm -Paaatypalm@hotmail.com - www.mylovingbaby.blogg.se

bitte said...

Jag är gärna med lovemercury@live.se

sara said...

Jag är med!

TinaZ said...

Jag är gärna med. Zakarias11@live.com

Anonymous said...

Jag är med och tävlar! :)

/Elin (ellebellejul@gmail.com)

Anonymous said...

Jag vill gärna vara med då jag tycker väldigt mycket om weledas produkter! Skulle smörja in hela kroppen varje kväll med deras wild rose om jag kunde!

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Jeanette S said...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

God jul!

ragna_marie@hotmail.com said...

Jag är jättegärna med!
Weledas produkter är så himla bra,
för både människor och miljö!
Så det vill jag gärna vinna!

Anonymous said...

Oj sån lyxig vinst!
Jag är gärna med:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Spacegirl said...

Jag är gärna med :-)

Spacegirl_@spray.se

Anonymous said...

vill gärna vinna- tar 1 lott.

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin helg kram Lindah

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är med

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/weleda-1012.html

blogg@annakarlsson.se

elsa said...

Jag är absolut med!:)

elsa_radal@hotmail.com

chanette said...

im so on it... jag skulle behöva lite skönhets produkter. säckat ner mig sen jag blev sambo

chanetteofsweden@hotmail.se

Lina said...

Jag är självklart med :)


johanssonlina84@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se said...

jag är med, länkat: http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-weledaprodukter.html

Lilian said...

är med!

Anonymous said...

Weleda har finaste produkterna.
Vill vara med.
Barbro
keysbmv at yahoo.com

Anonymous said...

jag vill med...
siv
sivsoderman at hotmail.com

Carola L said...

Jag är med carola(at)officefixarna.com

Jennysen said...

Jag är med!
Jag tar en extralott med detta: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/12/?link=1323550686

Epost: jennysen81@gmail.com

Sandra - mamma till Molly said...

1. Jag är gärna med och tävlar! :D

2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lu-2.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Eddan said...

Jag gillar Weledas produkter så jag vill också vara med och pröva lyckan
:-)!

Anonymous said...

jag är med!

/e-mmeliiie@hotmail.com

lina svensson said...

Jag är med :) ! Har länkat till tävlingen här : http://heeeysunshiine.bloggplatsen.se/2011/12/10/6840185-tavling-i-confessions-of-a-shopaholics-julkalender/#kommentarer o lagt till på bloglovin. blev följare nummer 60 :D Kram

liselotte said...

Är gärna med och tävlar
liselotte.202andersson@telia.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] said...

Jag är absolut med och tävlar!
Jag älskar Weledas produkter och testar gärna lite nytt! ;)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Karolina :) said...

Jag joinar! :-)
/ karo13@hotmail.com