Tuesday, December 13, 2011

Barnföräldrar - Julkalendern 2011

14:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.



Lucka nummer 13 sponsras av MyKidoo.se med ett hemligt paket.

Ta ett kliv rätt in i vår butik och hitta kläder och leksaker - allt med ekologiska förtecken som gör att Du kan känna Dig trygg. Lägg därtill de betalsystem som vi använder och som gör också själva affären säker för Dig ekonomiskt.

För att tävla skriver ni en kommentar. För en extra lott bloggar ni om tävlingen.

xoxo,
Vicky

18 comments:

Sandra - mamma till Molly said...

1. Jag är gärna med och tävlar! :D

2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lu-3.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är med =)


Hoppas på tur! Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

cattis said...

jag är med!

hejcattis@hotmail.com

Elina said...

Jag vill jätte gärna vara med och håller tummarna gör jag också. Hihi :-)

Kram Elina

(elina_volanen@hotmail.com)

maria said...

jag är med :D
älskar deras kläder

Lili said...

Jag är gärna med.
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Ida B said...

jag vill vara med och tävla!
Älskar deras fina ekologiska kläder. Så detta vore toppen!

GOD JUL!

idapida@banck.se

JoHaNNa said...

jag är med :D alltid kul med överraskningspaket och perfekt till oss som ska börja planera smått inom snar framtid ;)

Jenny Sjöberg said...

1. Jag vill vara med! Det är ju bara toppenpriser i din kalender. :)

2. Bloggat här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/12/14/6864742-julkalender-vinn-ett-hemligt-paket/

Håller jultummarna! :)

jenjonsjoberg@hotmail.com

Anonymous said...

jag är med! //e-mmeliiie@hotmail.com

liselotte said...

Är jättegärna med och tävlar om denna fina vinst
liselotte.202andersson@telia.com

Emilia - 16 och blivande mamma. said...

Är helt klart med och tävlar! :D

Här är min extralott:
http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2011/december/mykidoo-1312.html#comment

lovesmillis_95@hotmail.com

Unknown said...

Jag e med=))

lakritzflicka@hotmail.com

Helene said...

1. jag är gärna med och tävlar!

2. har bloggat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lu.html

/Helene

helenewiklund@hotmail.com

Jeanette S said...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har även länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar"

Jag önskar dig en god jul!

Spacegirl said...

Jag är gärna med :-)

Spacegirl_@spray.se

Ingrid - Mamma till Zelda said...

Åhh jag är jättegärna med! Skam den som ger sig ;) hoppas på fint paket till lillan! kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Lilian från mobilen. said...

Jag är med. :-)