Monday, December 19, 2011

20:e Dec - Julkalender 2011

20:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.



Lucka nummer 20 är i sammarbete med Barntavlor som sponsrar med en Ugglans Familjekalender.
Väggkalender för hela familjen bestående av 12 månadsblad + framsida. Kalendern innehåller månaderna januari-december 2012 och har fem kolumner för upp till fem familjemedlemmar och deras aktiviteter.

Kalendern har wire-o-bindning med en liten ögla för upphängning. Formatet är 220 mm x 420 mm. Innehåller, veckor och alla röda dagar dock ej namnsdagar.
För att vara med och tävla skriver ni en kommentar nedan. För en extra lott bloggar ni om tävlingen. Lycka Till!

xoxo,
Vicky

10 comments:

Olelsi/Nettan said...

Jag älskar Ugglor så detta vore toppen, missade att köpa av jultidningarna där det brukar finnas liknande. Men den här var ju mycket sötare.
Hoppas på tur!!

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se said...

jag är med

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-en-ugglans-familjekalender.html

Monia said...

Jag är med! :)

Lili said...

Jag är gärna med.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Kerstin Jonsson said...

Hej! Jag är gärna med! Jättefin kalender!

Anonymous said...

jag är med! //e-mmeliiie@hotmail.com

Emilia - 16 och blivande mamma. said...

jag vill vara med! :)

lvoesmillis_95@hotmail.com

liselotte said...

Är jättegärna med och tävlar om denna fina vinst!
liselotte.202andersson@telia.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen said...

Jag är med och tävlar om den underbara almanackan! Jag älskar ugglor!!

Unknown said...

jag e med=))


lakritzflicka@hotmail.com