Monday, December 19, 2011

All I want for Christmas (..is you?)

På senaste år har jag gått och blivit dålig på det här med julklappar. D.v.s. jag har typ inget som jag önskar mig (dagens ilands problem, jag vet), speciellt om det är kompisar som frågar mig. Vill jag ha något så är det oftast saker som kostar en del, d.v.s. saker som bara mina föräldrar kan köpa.

Iom att jag fått en ny lägenhet nu, så känns det kanske som om jag borde önska mig mer saker, men ikke. Beror kanske på att jag vill ha det väldigt cleant hemma, men Jamie Oliver prylar uppskattas alltid ;)

Hur ser min önskelista ut annars då?

Bl.a.
Elgiganten har dessa:
Amethyst love pig

Philips Wake-up light HF3471

Jamie Oliver Mixer


Blu-Ray spelare 3D

Electrolux Ergorapido

Övrigt:
Frey Wille

Thomas Sabo

Lexington
Marc Jacobs Lola

Marc Jacobs Daisy

Paco Rabanne Lady Million
Paco Rabanne Black XS
Gucci Envy Me
What do you guys want for Christmas?

xoxo,
Vicky

1 comment:

GlamPuss said...

Bra grejer! Ska fixa en lya jag med, sa fort jag kommer hem till USA... Sen ska det shoppas inredning! ;)