Tuesday, April 10, 2012

Beauty-shopping (if you don't wanna shine)

Jag har en favorit mascara som jag använder när jag inte har påbyggda fransar, Max Factor False Lash. Super budget, men jag tycker den är fenomenal (iaf för min fransar). En annan mascara som jag prisat är Dior Show och nu har de kommit ut med en ny Dior Show 360 med en elektroniskt roterande borste, så jag bestämde mig för att prova den. Återkommer med resultat.
Sedan köpte jag även Clinique's Pore Minimizer. Tycker den är perfekt att lägga i t-zonen. Verkligen ett tips till folk som ofta blir snabbt glansiga där.

Två andra produkter som jag tycker är helt amazing är Decléor's Aroma Pureté - matt finish skin fluid och även Matifying Lotion som sätts på under dag-/nattkrämen på de områden (eller hela ansiktet) som behövs. Jag vet att många "klagade" på mitt tips om Garnier Pure A tonerer, då den innehåller mycket alkohol, men Decléor Aroma Cleanse Matifying Lotion är alcohol free.

xoxo, 
Vicky

Delta i påsktävlingen HÄR!

1 comment:

GlamPuss said...

ALSKAR Decleor! Borjade anvanda dem for ett par manader sedan och ar helt kar nu.