Tuesday, April 10, 2012

Jag har ingen självdistans

Mean blogging är en sak. Det förkommer överallt och elaka kommentarer (oftast anonyma) får vi alla erfara. Sen finns det folk som man känner, bättre eller sämre som säger saker in your face, men som ibland inte har någon grund. Postade för två dagar sedan inlägget om botox och har bloggappen installerad på Facebook, så mina inlägg hamnar där. Och då dyker denna diskussion upp.

 Inte för att vara elak, men lever denna tjej i ide? Typ ingen ser att mina läppar är gjorde, de är jue fan små. Sen kan väl inte jag hjälpa att det finns folk som bara har 2 streck till läppar och anser att "normala" läppar skriker "jag ska våldta dig". Hur man ens kommer på något sådant, men men..

Eller så har jag kanske ingen självdistans och mina läppar ser ut some vissa av fruarna i Real Housewives of Beverly Hills. Your choice! And I don't give a fuck :D

Nu ska jag och mina läppar våldta min kudde. Natti! 
 

xoxo,  
Vicky 

  Delta i påsktävlingen HÄR!

4 comments:

GlamPuss said...

Men gud vad elak hon ar! "Polska damer ar kanda for att vara classy de" Allta halla, vad ar det for spydig kommentar?!

Vicky M said...

kan tilläggas att hon e polsk. tycker bara komentaren är ridiculous.

Heponimake said...

Mitt svar från min blogg:
Tack så mkt!
Ska kika in till dig senare när lilleman somnat…
Har kollar lite mer o mer inne hos dig o gillar din blogg mer o mer!
Ska lägga dig som favorit i min phone!
Ha en toppenfin dag!
Kram på dig!

Så nu är jag här...

HEJ! :)

Herregud, jag satt med vilt uppspärrade ögon när jag läste detta inlägg - hallå - vadå våldta? *skakar på huvudet*
Alla människor är olika, alla har olika smak,känner man sig fin hur man än ser ut så är man fin!
Vem ger en rätten att döma en annan människa? Man kan säga sin åsikt om saker men man får fasiken inte vara elak!

Kram på dig!

Vicky M said...

tack tjejen :) ja visst är et så, men alla är jue olika...