Monday, April 23, 2012

En del historia

Ikväll har vi varit på Titanic i 3D. Jag tycker att det är en jättevacker film. Man blir sentimental och tänker på allt viktigt i livet, men vad jag tycker är ett stort extra plus är att man lär sig lite historia under tiden. Är det värt att se filmen i 3D? Helt ärligt vet jag inte, filmen är mäktig, så personligen tycker jag att en bioupplevelse alltid är optimal när det gäller Titanic, så när man har chansen varför inte ta den?

Och hur underbart är det inte att se en ung, het Leo DiCaprio? Shit, vad han har blivit gammal med åren, speciellt om man jämför med Kate Winslet som typ inte förändrats alls. Håller ni inte med?
xoxo,  
Vicky 

2 comments:

GlamPuss said...

Jag veeeet, han ar sa javla snygg! Blev typ askåt haha! Sag den i sondags. Om den var vard att se i 3D... Njae vet inte riktigt. Det var val ok. Nice att bara fa se den i biograferna igen!

Vicky M said...

yes, jag med. söndag verkade det som om alla såg den..hihih...