Tuesday, April 03, 2012

I ♡ Juicy Couture


Har inte hänt så super mycket hos mig de senaste 10 dagarna. Har väl egentligen inte varit på mitt bästa humör. Har fått en hel del frågor hur jag ser ut när jag bara slappar hemma, eller typ inte har några planer. Jag älskar mina Juicy Coutures, tycker de är helt klockrena och perfekta för dagar då man bara ska ut med hunden, eller sticka iväg till snabbköpet för något matinköp eller liknande.

Juicy Couture har den fördelen att byxorna är gjorda perfekt för att springa runt i låga skor, gympadojjor och liknande. Längden är perfekt och till skillnad från andra mjukisbyxor så blir det därför aldrig hål i de vid hälarna, så byxorna inte kasar i marken. Jag personligen har ganska långa ben, så de kan t.o.m. bli lite i kortaste laget för mig. (kan ej ha L32 i jeans för det är för kort, måste ha 34).

De lila är mitt nyaste inköp förra månaden. Juicy Couture finns på Emila af Malmö - Hansacompagniet

För att besvara frågan om hur jag ser ut när jag slappar lite till, så sminkar jag min alltid, det är typ det första jag gör när jag vaknar. Oki, nu låter det jättedåligt, men med att jag alltid sminkar menar jag att jag alltid lägger på Guerlain Precious Light highlighter. Varför jag gör det när jag bara är hemma? För att jag känner mig piggare och bättre :)

xoxo,  
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

Do u know how much money that is!!!