Friday, April 27, 2012

Där guld blir till pengar

Sommaren kommer med stormsteg, fast det kanske inte märks så idag, och då behöver väl vi alla några extra slantar. Jag vet inte hur det är hos er, men personligen är jag ganska slarvig med mina smycken. Speciellt örhängen kan jag slänga lite var som, eller tappa bort det ena :/ 48

SMS Guld är ett företag som köper ditt gamla guld. Du går in på deras hemsida, fyller i dina uppgifter så får du ett speciellt kuvert skickat hem till dig där du kan lägga i de smycken (enstaka eller kompletta) som du vill sälja. Ditt brev är försäkrat, så du löper ingen risk. När SMS Guld har mottagit ditt kuvert så värderar de ditt guld och du får pengarna på ditt konto . Det bästa av allt kan jag tycka är att man faktiskt har 3 dagars ångerrätt. Så snabbt och enkelt!

Priset fastställs efter den dagliga guldmarknaden, så de håller sig uppdaterade med ett högt guldpris hela tiden. Så har ni något guld som ni inte gillar eller som bara ligger och slänger där hemma, varför inte omvandla det till pengar? Just nu är guldpriset 390kr per gram. Är ni intresserade av att beställa ett kuvert eller att läsa mer om tjänsten så kika in på smsguld.se
 

xoxo,  
Vicky

No comments: