Monday, December 14, 2009

Sankta Lucia


Ja, MCR's julshow då. Det bästa var när jag kom dit, pratade med Malino i mobilen när jag skulle betala inträde. Så står jag där (då det ej stod hur mycket det var), och kvinnan kollar på mig, och kollar, tillslut säger hon "Du är under 18 va?" Och jag bara brister ut i skratt. Kvinnan kände sig något skenerad, försökte säga att det var en komplimang osv, jag försäkrade henne om att det var lugnt :P

Sen stod jag framför Anci och hon kollar rakt på mig och förbi, flera gånger, tillslut vinkar jag i ansiktet på henne "Så man hälsar inte ens" "AHHHH, OMG, jag kände jue fan inte igen dig!". Anton träffade jag också, och Jennifer i hennes porr-outfit ;)

Iom att typ ridhuset var nersläckt all the time, så var det svårt att ta foton, typ inga blev i närheten av bra.

Kan berättat att det var nååågot kallt efter ett tag. Kaytan skulle egentligen ridit på Shire-hästen, men det var så lång kö, så vi orkade inte vänta.

Håller på att fixa ihop allt jag videofilmade, kommer upp snart. Först får ni nöja er med kadrilljen:

xoxo,
Vicky

1 comment:

Petra said...

Vilken action på kadriljen haha