Thursday, December 10, 2009

Kvällen´s Outfit



Jag får be om ursäkt för mitt dåliga skrivande och uppdaterande idag, men jag har så himla mycket att fixa innan mitt flyg går imorgon att jag helt enkelt inte hinner sitta online :/ Bättre updates kommer igen så for jag sätter mina fötter på svensk mark ;) Om ca 1h ska jag iväg på den ryska julfesten och believe it of not, men jag är nästan klar (ja, beror jue på att Bine hämtar mig om en halvtimme för lite last girl talk :P).

Kommer Twittra under hela kvällen (ja, om jag inte glömmer när promillena ökar, men jag brukar vara duktig på att skriva ännu mer strunt då :P). Så ni kan jue adda mig på Twitter om ni vill: VicktoriaM.

Ja, kvällen´s outfit då, jag har KLACKAR på mig :D De är dock lite i högsta laget för min fot, men det får gå :P

Blus: Orsay, Kjol: Gina Tricot, Strumpbyxor, Åhlen´s, Skor: Just Pars by Paris Hilton, Skärp: vintage, Örhängen: Birgitte Bijou, Diadem: H&M

xoxo,
Vicky

5 comments:

Anonymous said...

znam tą spódnicę skądś :P

Anonymous said...

Gillar outfiten jättemycket, älskling. Speciellt accesoaren, dvs. diademet. Så snyggt att man bryter av det hela med något som faktiskt inte alla kan bära upp - konstigt nog passar inte alla i "udda" diadem. Du är jättesnygg!

PS. SPYBAR, hahahahaha. Ska skriva inlägg om det i helgen. Försöka återuppliva kvällen. Shit, vad roligt!!!!

PUSSSSS

http://www.gbgnattliv.se/andrea

Vicky M said...

Tack baby!!

hehe...Kaska, serio ;) A ja twojej jeszcze nie widzialam :/

Anonymous said...

zobaczysz w zimie :P nie bądź taka niecierpliwa :D

Vickan Eremita said...

Är det ok för dig att byta namn på din blogg? Den crankar min style, liksom.
Förslag: "en partypinglas blogg från Innsbruck".
Jag förstår självklart om det inte låter sig göras, men vill kolla om det är möjligt.
mvh
Vickan