Tuesday, May 27, 2008

Kort matpaus + en del stuff som dykt upp

Ni anar inte vad hett det är i solen! Har bränt innerlåren lite *whoops*, solen tar som fan här!

Fick först ett jobbsamtal gällande promoting av ett Bet-företag som ville jag skulle jobba ett antal dagar i juni. Fick ett antal datum som jag skulle kolla igenom, sedan har vi utbildning i Salzburg torsdag, hela dagen nästan och jag måste plugga!! Har jue prov på fredag! Så detta betyder ett antal timmars mindre plugg under torsdagen (kan iofs läsa på i bilen på väg, skulle jue inte köra själv då)

Därtill skriver Tad att försändelsen han skickat min systemkamera (Canon EOS 35D) med har fått något problem enligt trackern, fel adress. Så jag får snällt slänga mig på telefonen och reda upp det, tydligen hade han skrivit så slarvigt att de trott att adressen var 352 istället för 35b, ja eller fårr 35b top 2 till 352, ja ingen aning, dett fick jag dock också reda ut. Nu ska den anlända imorgon :) Hade lungt varit bra om jag hade haft den på Killerpilze-koncerten i torsdags( inlägg 1 - 2 - 3 - ), bilderna hade varit så mycket bättre än med min Fuji.

jaja, nu ska jag checka några bloggar, sen back to the script!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: