Monday, May 19, 2008

Lovely!

Ni anar inte hur skönt det var att börja träna igen :) Blev dock bara BBP-passet (så jävla jobbigt idag med en massa fokus på rumpa och lår, snacka om träningsvärk imorgon, är fortfarande skakig). Tänkte köra lite i Roller-studion också, men eftersom det inte är sol idag, och så himla fuktigt och hänger regn i luften, så kan ni nog gissa hur mycket folk det var på gymmet, överfullt asså! Så jag sket i det! Blev en vanilj-äggvite-proteinshake, min första mat idag egentligen, för innan statistiken hann jag inte käka, blev bara apelsinjuice och en Red Bull. Jag vet det är inte bra...
Ni vill inte veta när jag gick och la mig idag, kunde inte låta bli att kolla på alla mina 16 Gossip Girl-avsnitt. Ladda ner 17:e just nu, och sista som för tillfället finns tillängligt :) Sen kan jag koncentrera mig på att plugga :P Hur lågt har Gossip Girl hunnit komma i Sverige?

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Google säger Sverige är på nr 8