Friday, May 30, 2008

TV- & Internetstrul

Nej, jag glömde inte bort er igår, men hela Telecom's nät fick något break-down, så varken TV:n eller internet funkade (och hur sur var jag när det var Germany's Next Topmodel med Heidi Klum?!). Ville blogga en massa igår faktiskt. underbar kväll och natt, ska berätta allt för er när jag kommer hem efter mitt prov, nu ska jag bara snabbchecka lite bloggar, sen måste jag plugga :/ Måste klara tentan idag asså!

Något inlägg till får ni nog dock till innan jag går :)

USI-fest igår (sportstudent asså, och ja en hel del backhoppare, och ni anar inte vad full jag var, och så jävla mycket som hände, ja jag hade en Schlieri-moment...eller kanske inte bara en...haha..) shit, naja, tror hela världen vet om allt nu, och så snacka jag en massa till Nico om Fetti och hur vårat "förhållande" ser ut. Som sagt tell you later, all the details *LoL*.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: