Saturday, May 24, 2008

Shit...well, you only live once

Tror jag lyckades göra många sura igår... Först skickade jag inte så trevliga SMS till Joe, sen "dumpa" en kille en annan brud (för jag kände för att han skulle göra det, hade liksom dissat honom innan på kvällen), så dansade vi (läs porrade oss, jag, han och Emi), sen så hon en annan kille tillbaka som hade gått hem, då drar jag med honom, sliter mig loss ur den killen's grepp som hade lämnat bruden för jag ville och börjar hångla med han andra killen som för den delen heter Tom ;) Well, detta lilla hångel fortsätter jävligt länge, tills de stänger och allt är tänt (vi är mitt på dansgolvet), självklart ser Stefan allt... Grattis Vickan, ännu en gång. Detta hade nog varit nog för honom, men nej jag lämnar stället mitt framför näsan på Stefan med Tom, och så håller vi om varann...

fuck fuck fuck...jag skulle jue inte dricka så mycket! Jävla skit, jag gillar jue Stefan (bartendern). Men om ni kollar på Youtube-videon som jag och Emi filmade precis innan vi gick ut HÄR (inte den som är i inlägget under), så förstår ni nog hur vi var efter ett antal drinkar till. Sov jag hemma? Who knows, but I was a good girl, very very good girl :D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: