Friday, May 16, 2008

Ta igen förlorad sömn

För mycket energi (i konstgjord form) gör att man får sömnproblem, eller insomningsproblem som jag hade igår innan min tenta. ca 2h sömn är inte mycket och så gick jag självklart och la mig sent igår då jag snackade med TadMSN och hade ett ton med "fan-mails" att svara på. Ja, fan mail som i fan mails, min polska blogg går bra vet ni och jag är jue en offentlig person inom backhoppningen, vilket gör att jag får ca 10 mail om dagen och svarar man inte på någon dag, då blir det en del. Satt i över 2h igår och besvarade allt.

Ja, iaf så l jag mig någon gång innan kl. 02 och gick upp idag strax efter kl. 15, så lite sömn tog jag igen :) Om tre timmar ska jag provjobba, så det jag hade tänkt hinna med idag, hinner jag inte, jaja... Vad ska ni hitta på idag/ikväll?


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: