Saturday, May 24, 2008

Vem vinner?

Ja, Eurovision blir sjukare och sjukare för varje år som går och fler och fler länder gör narr, vilket jag tycker är synd :/

Nedan har ni mina toppar och floppar. Skandinavien är topp i år.

Toppar:
  • Israel
  • Polen
  • Island
  • Lettland
  • Sverige: Helt klart bäst och detta säger jag inte för att jag är partisk eller något, utan det är sant.
  • Danmark
  • Georgien: Lite falsksång och skitkass engelska, men låten är OK.
  • Frankrike: Var OK mot slutet.
  • Grekland: En andra favorit, kul låt och kul tjej =)
  • Serbien: Vacker låt som vanligt, fast man inte förstår något :P
  • Ryssland: Timbaland-produktion säger väl allt?! Dima Bilan sjunger sjukt bra, men han var snyggare och smalare sist han var med i Eurovision med Never let You Go (asbra låt för den delen, sen var han yngre :P)
  • Norge
Floppar:
  • Finland: ASKASST
  • Spanien: Skrattretande
Vem är Er favorit? Har ni röstat? Vi kan inte rösta, Österrike är inte med...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

Danmark var härliga.De felsta förstog man ju inte vad de sjöng och resten var så pinsama.Skit tävling med andra ord:)

Anonymous said...

Så synd Østerrike var ikkje med, men må takke kjære nabo for 12 poeng!

*nuss*

Livee

Anonymous said...

Jag tittade inte men höll på Finland, älskar man hårdrock så gör man :)

Vicky M said...

mmm, danmark va också nice :) jag är dock ganska nöjd med resultatet :)