Sunday, May 18, 2008

seegt

Sorry att jag varit så seg på att blogga, men igår strulade mitt internet som satan (som sagt måste jag köpa ny kabel imorgon) och idag är jag bara så seg och helt tom i huvudet :/ Så ni får nöja er med lite Tjuvlyssnat.se, samt en låt som spelades när jag jobbade på Bini's :) helt glömt bort den, men it is good =)

Två tjejer sitter och pratar på en buss. Den ena verkar jobba på Mc Donalds.
Tjej 1: Ja, och så hade han lämnat skräpet efter sig, och på servetten hade han skrivit sitt namn och telefonnummer!
Tjej 2: Vadå, var han snygg då?
Tjej 1: Nä, han var typ liten, men jag skickade ett SMS…
Tjej 2: Va! Vad skrev du då?
Tjej 1: "Släng skiten efter dig nästa gång du är på Mc Donalds, din jävel…"
Christina Milian - When You Look At Me
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: