Wednesday, May 21, 2008

Shit, I don't remember stuff

Gårdagen då. Kom till Emi strax innan 23 istället för 22..hehe... En flaska vitt vin (Rosé är inte så poppis här i Österrike), sen åkte vi in till Hofgarten. 3dl shots (2dl vodka 1dl kiwilikör) delade vi på innan vi gick in... Sen blev det Aperol gespritz, shots och mer Aperol gespritz. Redan i början när vi sprang runt så träffa vi på Max & Markus, dock ingen Christian eller Mathias, och lullig som jag var var det första jag fråga om Mathias, fick fina blickar från båda killarna, så var jue tvungen att försvara mig "Vaddå, jag har inte gjort nåt me han, det är han som alltid vill följa mig hem!" - Gratis Vicky, det hjälpte säkert... Jaja, vi gick vidare iaf, och blev helt plötsligt stoppade av Philipp, så vi underhöll oss lite med honom, eller kanske mer än lite, men jag fick ursäkta mig för var jue tvungen att gå och hälsa på Stefan i baren..tihi..

Tillslut gick jag tillbaka till Philipp och Emi, kom mer folk och joina, Anja & Frederic. Ass-shaking, mer dricka, sen stängde de stället (någon gång efter 4), Vi gick ut till baren, Jag, Frederic & Philipp. Fick för mig att jag skulle ta foton (detta minns jag), så vi fotade lite, Stefan tog foton på mig och Philipp, sen fotade Philipp mig och Stefan och Frederic var något sur, jag visste dock inte riktigt varför. Vi drog iaf på efterfesten (Ja, Philipp, Exi, Anja, Bernard och Frederic) där det blev cognac och ja annat stuff (vi låter det vara så). Philipp's gentlemannaförsök till något, lyckades inte så bra, då jag ganska otrevligt (sorry, vet inte vad som flög i mig =/) på hans fråga "Vill du nåt av mig?" när vi la i soffan, svarade jag "eeh, va? nä, verkligen inte" eller nåt i den stilen. Bra jobbat igen Vickan....

Kan säga att jag var lite i chocktillstånd när jag dels hade snackat med Emi i 30 min i mobben och fått reda på delar av konversationerna vi förde igår och vad jag gjorde, till att jag själv kollade min kamera... Vet inte om det är smart att hångla med Philipp framför Stefan som man är på G med, och Stefan ska ta ett foto på en...

Sen står nästa Frederic bredvid som varit på och försökt typ halva kvällen, sen är man förvånad att han är sur, sen efter att ha hånglat med Philipp ska jag säga hejdå till Stefan, ni kan jue själv gissa hur det slutade... Och allt detta ser Philipp, så ja jag förstår hans fråga senare på efterfesten, men mitt svar var jue inte så jättebra kanske. Jag tror jag ska sluta dricka...eller sluta fumla runt som jag gör.... Ja, kul var det iaf :D Fast jag inte minns mycket...haha... Ikväll ska jag iaf jobba, så blir nog lugnare :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: