Tuesday, March 10, 2009

Har det hänt en olycka???

Jag kommer hem efter min ryska, hunden (Kira) står i dörren, massa sönderätet och rivet McDonald´s skräp överallt i hallen. Kira har fortfande sin sele på, det är tänt i köket och inne på Jonas rum, därtill är Jonas rum öppet (vilket det aldrig är när han inte är hemma, för han låser).

Så jag plockar upp mobilen, och ser att Bettina ringt mig dryga halvtimmen innan, jag försöker ringa upp, medan minipaniken blir större och större, vad har hänt? Är någon skadad? Mobilen kopplar inte upp... Efter ca 10 min lyckas jag dock "Hey! Vi är på Mediamarkt och handlar tvättmaskin, tänkte bara höra med dig om det var OK?"

Det var tydligen ett snabbt beslut från deras sida att slänga sig i bilen och åka dit. Jag fick dock lite nervösitet igång, men men det var jue inget :P
Och så dyker jue tvättmaskinen upp om en liten stund, och jag slipper bära, kan jue inte bli bättre :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: