Wednesday, March 04, 2009

Wisla = Drama

Sitter här och skrattar för mig själv. CoC:n i Wisla har varit en ordentlig berg och dal bana.

En sak som blev ganska klar för mig är att österrikarna verkligen är mina nummer ett, att det finns så sjukt många skäl till varför jag "avgudar" de. På fredagen satt de med några attacheer på hotellet när jag SMS:ade Fetti och Thomi. Thuri ringde snart upp och de skulle möta oss på diskot (samtidigt bad de brudarna gå för att de skulle ut). Kasia fyllde 21!

Alla dyker upp, mest förvånad var jag över att Kofi var med. Ja, alla utom Schabe och Michi :( Hur det än kom sig så var det väl ganska naturligt att jag landade i soffan med Kofi. Kändes konstigt först, men vi började "bråka" ganska snabbt, dels för att jag frågade om Michi, varför han inte var där. Kofi började bråka med mig om att han var för ung och att det fanns äldre bättre för mig...

Sen började han snacka om Krakow...haha.. Ja, old time memories, vi bytte ganska luistiga blickar och ett par sekunders tystnad. Krakow ja... Sedan kom brudarna och drog iväg mig till dansgolvet, Thomi var så jävla söt hela tiden kom och kramade mig och höll om mig, men vi ska inte prata om hur idiot jag betedde mig.

Fetti lyckades typ göra alla sura (ja, utom mig då vi inte bytte ett ord). Bolthas var dock chaufför och ville hem, vilket ingen av killarna ville, så det tyckte att vi skulle hönga med tillbaka till hotellet. Vi sa att vi eventuellt kommer efter. Direkt när det lämnar stället så får jag ett SMS...av Fetti. Stod en del saker och rumsnummret på slutet. Vi åkte iaf tillslut dit. Jävla komiskt hela grejjen asså...haha...

Nästa dag kollade vi på nordisk kombinationen. Österrikarna hade skitkul, Tomaz, Nik, Kammerlander-bröderna, casanovor allihopa..haha.. men vi skulle iaf ses på kvällen, de skulle dyka upp och spela billjard på vårt hotell med oss.

När Carlos och Tobi kom över så satt jag iaf på MSN med Pascal, tillslut åkte vi till deras hotell...haha.. För kombinerarna skulle hem de hade jue tävling tidigt. Pascal är en sådan sweetie. Fetti skickade typ 100 SMS när han fick reda på att jag var där, men tuff luck för honom när vi drog ut med schweizarna. Polackerna stannade på hotellet.

Sista dagen var komisk den med, killarna från VM i Liberec hade dykt upp och jag stod och snackade med Hula efteråt om kvällen, dock diskuterade vem som kunde sova var och sängplats osv. Kul att han dock hoppade bäst i polska laget, så det stod jue fans bakom oss och helt plötsligt "De planerar date på kvällen". Jag bara whoops...men men. Stefan kom dock aldrig, på grund av lite annan drama som dök upp. Och jag är återigen i mitten av denna.

Sista kvällen var inte speciellt lugn. Jag var dock väldigt lugn under hela helgen, förutom att jag trasslade in mig i fler "backhopparförhållanden". Ja, jag vet Jossan knasigt och korkat, men det är inte mitt fel :P

Dramat fortsätter dock nu, MSN och Facebook-chatten har gått varm idag och igår och jag vet att jag bara trasslar in mig ännu mer i allt.


Och just det, under hela helgen slogs det rekord i hur många pers man kan få in i en taxi..hahaha...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Linka said...

luv our faces;).

Tylko Vicky po Polsku said...

hehhe