Friday, March 06, 2009

Lär känna bloggarna

Bloggar kan vara väldigt personliga, eller opersonliga eller iaf verka vara personliga, men vad vet vi om bloggerskorna vars bloggar vi läser egentligen? Nu kommer en utmaning till er ALLA. Skriv en lista på 50 saker som folk inte visste om er, sedan skriver ni 5 namn på de personer ni utmanar. Samt överst den person som utmande er. Jag utmanar:
50. Jag har aldrig flugit i en helikopter
49. Jag hatar gröt i alla former
48. Jag tvättar håret max 2 gånger i veckan
47. Min ordinare hårfärg är mörkblont
46. Jag har aldrig varit i någon annan världsdel än Europa och Nordamerika
45. Jag hatar att ha på mig färgen röd, då den får en att se tjockare ut
44. Jag får kväljningar av svälja kranvatten
43. När jag var 3 månader så vägrade jag att äta allt som hette mjölkprodukter
42. Jag har mer än 100 par skor (däribland ej räknat flip flops)
41. Jag tycker att bleka människor är fula, och att en blek kropp är väldigt avtändande.
40. Mitt motto är "hår skall endast finnas på huvudet"
39. Jag tycker att biffiga killar är avtändande
38. Jag vill göra en bröstförminskning
37. Jag sover fortfarande med en teddybjörn som jag fick på lågstadiet
36. Jag har en sjuk tandläkarskräck
35. Jag har 2 tatueringar och vill göra minst en till
34. Jag är piercad i naveln
33. Jag har hoppat bana på 150
32. Jag blev kallad självmordspilot när det gällde hästhoppning, då jag satt upp på de värsta hästarna
31. Jag gråter aldrig inför folk
30. Jag har gått en bartenderutbildning
29. Innan jag valde Innsbruck, så var två av de andra städerna Paris och London
28. Los Angeles är min drömstad att bo i
27. Som yngre ville jag bli hjärnkirurg
26. Jag lever efter mottot "vill man vara fin, får man lida pin". Vill man något, så får man bita ihop.
25. Yngsta kille jag har hånglat med var 7 år yngre än mig
24. Jag litar nästan inte på någon av mina vänner
23. Jag har gått in i en lägenhet med kompisar där vi upptäckte ett dubbelmord
22. Killen jag blev av med min oskuld med, visste inte om att jag var oskuld.
21. Jag har aldrig haft sex utomhus
20. Jag har inget emot homosexuella, men jag tycker inte att det är rätt
19. Jag har haft 7 hästar, 4 hopp-ponnier och 3 stora
18. Jag är min egna värsta kritiker
17. Jag tycker att size 0 är snyggt, och anser att det är gain to perfection
16. Jag hatar Sverige och skulle aldrig kunna bo där igen (förutom ev. Stockholm)
15. Lojalitet är det viktigaste som finns för mig
14. Jag hatar att plugga
13. Spräk tycker jag är väldigt kul och lätt
12. Jag hatar att sova med folk, något av det värsta jag vet
11. Jag skulle aldrig kunna hoppa bungy jump
10. Jag älskar att sova naken
9. Uttåt sett ser någon aldrig hur jag egentligen mår
8. Jag tycker inte att åldern har någon betydelse, men skulle aldrig kunna vara med någon mycket äldre än mig, det får mig illamående
7. Jag har inte någon direkt kontakt med någon från låg-,mellan- eller högstadiet.
6. Jag känner bara en barndomsvän som jag kännt sen jag föddes
5. Jag älskar spenat
4. Jag gillar inte mina bröst
3. Jag är beroende av Facebook
2. Jag måste dricka minst en Red Bull om dagen, annars får jag huvudvärk
1. Jag kan vara en riktig bitch


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Trevlig Helg

Kolla in Jenny Macarthy på min blogg

http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/jenny-mccarthy-staller-garna-upp-och.htmlTrevlig Helg

Anonymous said...

Vicky :* dzieki za odpowiedz :)
a wogole co u Artla slychac? Pozdrowisz Go od wielkiej fanki z Polski?
całusy :*