Sunday, March 15, 2009

I have a Fan Club & Anti Fan Club


Ja, och jag skojar inte. I know it sounds so hilarious, but the even more funny thing is that it is true!! I can't believe it!

Ja, jag vet om att de flesta inom backhopparvärlden vet vem jag är, även väldigt många fans, speciellt i Polen (blir jue lätt så när man syns en hel del i tv bl.a.). Men jag dog idag, av skratt och förvåning när en kompis till mig sa att jag hade en fan club på nätet. På polska motsvarigheten till Facebook, finns det en fan club och en anti fan club. Fan cluben startades den 13:e mars och har i nuläget 200 medlemmar, Anty fancluben startdes idag och har 67 medlemmar.


Fortsättning på mina "clubbar" följer...

puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Anonymous said...

No to ja widzę, że Ty jesteś bardzo popularna Vicky hehe
Prawdziwa gwiazda xD
Ana

Tasja said...

Faaan jag har ju sagt jag borde sälja signerade autografkort av dig. Bäst sätta fart så ingen snor min idé! :D

Vicky M said...

hahahaha..ja jossan sätt fart :P

Malin said...

Hahaha det där är så sjukt!

Anonymous said...

Och vem är du?

Vicky M said...

Och vem jag är? Ja jag ör väl en ganska känd typ inom världs cupen i backhoppning. Verkar det som iaf..hehe... Tycker jue inte det direkt själv, men alla vet vem jag är typ.