Tuesday, March 17, 2009

Sova bort livet?

Jag älskar att sova, det är det nog många som gör, då det är en väldigt skön sysselsättning, men jag älskar även att tvinga mig själv att sova vidare. Jag skulle kunna sova bort hela dagen bara sådär..Kallas det en deprission?

Just i detta inlägg har jag fått ett mail av Walter Hofer :) Han ska ge mig en "normal" akkreditering när jag kommer fram i Planica, d.v.s. jag skulle ha fått en FIS-family av USA hursomhelst, men ja..ahh.. ja visst finns det underbara människor på denna jord?

Ja, iaf över till det jag började skriva om, som jag egentligen inte har tid till nu, för jag vaknade för sent, d.v.s. sov för länge och jag har en frisörtid om dryga 30 min!

Hur många timmar sover ni helst? Jag är en 10h sovare.


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Experience No 1 said...

ha en bra dag

Anonymous said...

Vicky po co ty jedziesz do Planicy?? Znowu nabijać się z dziewczyn skoczków?? ty masz jakiś kompleks czy co???

Vicky M said...

nabijac sie z nich? daj se spokoj, jakbym nei miala nic lepszego do roboty.

- - - - -

desamma expierience :)