Wednesday, November 07, 2012

Ett första besök på Emporia



Stack iväg till Emporia med min moster idag. Everybody is talkig about it, liksom, så jag var tvungen att se vad "the fuss was about". Ingången är ganska magnifik, skitsnygg och känns väldigt fresh. Nere är det typ bara matbutiker, restauranger och bagerier sedan på 1:a våningen & 2:a våningen är butiker. Snyggt är det, med många sittplatser och mycket fönsterpartier, men jag måste säga att butikerna är en stor besvikelse. Finns jue typ inget nytt. Typ bara alla de vanliga butikerna som finns överallt. Enda stora pluset är Hollister, visst det är en "kopia" på Abercrombie & Fitch, men det känns som om man är tillbaka i USA (vilket såklart är underbart). Alla snackar engelska, musiken är hög och man blir nästan berusad av all parfymdoft. Verkligen värt ett besök om ni vill få lite "USA"-upplevelse.
 Ingång till Hollister

På plan 3 (våning 2) har ni även Champagnebaren som min kompis Maxi har, väl värt ett besök för lite vardagslyx om ni är där :)

Glömde tyvärr min camera hemma, så ni får nöja er med mina mobilfoton :) 

 Barista


xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Anonymous said...

This is very fascinating, You are an overly skilled blogger.
I've joined your feed and look ahead to looking for more of your fantastic post. Also, I've shared your website in my social
networks

Here is my blog; insomnia novel
Also visit my blog ... insomnia dictionary

Anonymous said...

Yοuг current post features prоvеn necessaгy to us.
It’s rеally useful and уоu're simply certainly quite educated in this region. You have got opened up my own eyes for you to different views on this kind of matter along with interesting and solid content material.
Here is my web page - Klonopin