Thursday, November 08, 2012

Mina mest lästa inlägg - V. 44-45

Jag tycker det är kul att se statistik, så jag kör med de 5 mest läsa inläggen varje vecka.

18 okt 2012 
Efter min massage plockade jag upp Kattis och vi körde iväg till Bokskogen.
Lagom lätt då jag inte hade den minsta aning om var den låg; riktning Stockholm? riktning Lomma? riktning  . . .

1 nov 2012 
Jag tycker att det är en enorm vardagslyx att ha 1:1 påbyggda ögonfransar. Man känner sig liksom så fräsch på morgonen . . .

3 nov 2012 
Min fining Glampuss fyller år idag.  . . .



3 nov 2012
Ibland visar jag mig helt utan make-up, d.v.s. ingen high-lighter eller något. Som idag.  . . . 





 
3 nov 2012
Halloween firades egentligen i veckan, men här i Sverige firas det idag. Tror de flesta av er sett en massa olika bilder på kändisarna i Hollywood, men jag tänkte dela . . .

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: