Thursday, November 29, 2012

Ticket's Julkalender

Resa, resa, resa. Det är typ det enda som jag tänker på. Snart är det December månad och då börjar en massa julkalendrar i bloggar och på olika internetsidor. Jag kommer i år köra en julkalender också om ni undrar, men mer info om den kommer under helgen :)

En annan bra julkalender som jag själv precis anmälde mig till är Tickets Julkalender. Varje dag öppnas en ny lucka med ett fint pris. Och vem tackar nej till lite respengar? Inte jag i alla fall. Förutom att man har chans att vinna varje dag, så om man deltar under minst 3 dagar och svarar rätt på deras luckfråga så är man automatiskt med i utlottningen om deras huvudpris som är ett resepresentkort på hela 10 000kr. Yes, please! Jag hade direkt lagt det på en flygbiljett till Brasilien och då hade det förhoppningsvis blivit några slantar över som jag kunde använda på en USA-resa också :) Vad hade ni gjort om ni vunnit huvudpriset?

Anmäl er i kalendern här 
 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: