Friday, November 09, 2012

Pillerburken

Om ni inte följer Elina på Dildoteket så borde ni göra det. Man kommer inte därifrån utan ett leende på läpparna, antingen från hennes privata poster, skämten eller helt enkelt tipsen :) 
En kvinna kom en dag till sin gynekolog och sa:
- Jag har inte fått ha sex med min man på ett halvår! Han har ingen lust längre.

-Jamen då ska du prova detta på honom, sa gynekologen och tog fram en pillerburk. Ja detta är bara en experimentmedicin så vi vet inte vad den kan ha för biverkningar. Ge honom ett piller och berätta för mig hur det gått.
Kvinnan tog pilleburken och gick hem.
Dagen efter ringde hon till gynekologen och sa förtjust:
- Han tände direkt! Vi hade sex i två timmar. Men säg mig, vad händer om jag ger honom två piller?

- Vet inte, prova, sa gynekologen.
Dagen efter ringde hon igen:
- Åhh…I natt hade vi sex i fem timmar. Men säg mig, vad händer om jag ger honom fem piller?
- Vet inte, prova, sa gynekologen.
Dagen efter ringde en utmattad men lycklig kvinna:
- I natt höll han på hela natten! Vad skulle hända om jag gav honom hela burken?

- Ingen aning, du får väl prova, sa gynekologen.
Under två veckor hördes inte ett ljud från kvinnan. Men efter nästan tre, ringer en dag telefonen hos gynekologen och en ung pojkröst hörs i andra änden.
- Var det du som gav mamma den där konstiga medicinen som hon matat farsan med?

- Ja det var jag.  Har den fungerat?
- Det kan man lugnt säga… Morsan är död, syrran är gravid, jag har ont i häcken och nu sitter han i ett hörn och säger: kom kissen, kss,kss,kss…

xoxo,  
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: