Friday, November 16, 2012

Having fun in Martin Margiela

Tog med tre plagg in till omklädningrummet ur Maison Martin Margiela kollektionen. 
  • Skinnjackan - som var snyggare än väntat, men den vägde säkert 10kg och så var skinnet SÅ HÅRT & styvt.
  • Leggins - skitsnygga och materialet är bara så högklassigt! 
  • Bodyn - Superbra material här med, bröstinläggen är dock små, så jag hade halva brösten utanför (syns inte framifrån). 
Iaf, jackan känns som man ska ut i rymden och vad man inte ser är att det är hål under armhålorna, stora hål, ja, man svettas väl mindre..haha..
Jag spexade till det lite i omklädningsrummet med att sätta ihop kläderna på det sättet jag gjorde, så ni får en kroppsstrumpa, den bjuder jag på...haha... Kanske vad jag borde ha på mig på mitt födelsedagsparty imorgon...haha... 

Och jag gick jue inte därifrån tomhänt, vad köpte jag?

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: