Wednesday, December 02, 2009

Tålamod...Geduld...Patience...Cierpliwość...

Det är något jag måste lära mig. Det är vad jag måste ha i nuläget, men inte är det lätt.

Har idag fått ännu ett bevis på att tjejer är jävla skvallerbytor och att man fan inte kan lita på någon typ. Jag är så jävla förbannad så ni inte förstår. Fast jag ändå har löst det med den viktigaste personen, så är jag så sjukt arg (nej, inte besviken utan arg) på den andra, för hon gick direkt bakom ryggen på mig. Vill inte lufta hela historien i detalj här, men kortfattat. Jag fick höra något av en tjejkompis om en annan nära tjejkompis 2 till mig. Detta ting var inte positivt, och jag visste inte riktigt om jag skulle berätta det för tjejkompis 2 eller inte, då det gällde hennes förhållande. Så jag frågade en annan bra tjejkompis 3 till tjejkompis 2 om råd, om hon tyckte att jag skulle berätta det, fast jag inte var säker på om det var sant, eller om jag bara skulle låta det vara för att inte såra eller skapa problem.

Tjejkompis 3 sa till mig att det verkade konstigt och varför skulle det vara så, att det nog är bättre om jag bara låter det vara. Jag sa att jag skulle fundera på det.

Och idag kommer min tjejkompis 2 och är sur/ledsen på mig för då har tjejkompis 3 berättat allt för henne, d.v.s. att jag har berättat det för tjejkompis 3. Och det hela blev som om jag går runt och berättar privata saker för folk om min kompis.

Och jag blev så jävla förbannad, jag är förbannad, för hon har ju totallt gått bakom ryggen på mig. Som jag sa till tjejkompis 2, så frågade jag henne om råd då de också är nära, och frågade om jag skulle säga det till henne. Och hon gav mig skäl till att inte göra det för det kunde jue inte stämma. Sen går hon själv och berättar att jag har berättat och att jag snackar. GAAAAAAH.

Jag orkar verkligen inte med tjejer. Ärligt talt jag vill spy på hur de flesta beter sig. Hur falska de är etc. Sen undrar folk varför jag hellre umgås med killar...
Behövde bara skriva av mig lite...


xoxo,
Vicky

2 comments:

Tasja said...

För dom skvallrar ju inte alls eller.....*asg*

Vicky M said...

haha..ett annat sorts skvaller, men fan det är mycket lättare med killar. och för det andra räknas inte skutt-idioterna..hrhrhr..