Friday, February 17, 2012

Jag dricker inte öl, men...

Öl är inget jag dricker. Jag tycker inte det är gott och har aldrig gjort. Redd´s Apple och Desperados (med typ 5 bitar lime istället för 1 :P) är de enda två "ölsorterna" som jag dricker.

Var och träffade Ola Public Cafe igår och självklart fanns inte något av dessa två, tjejen föreslog dock en annan öl med antingen grapefruit smak eller päron. Jag tänkte direkt så likt som möjligt Redd´s och tog päronsmaken. Denna öl, borde inte ens kallas öl då det inte smakade öl det minsta. Sjukt gott var det. 2,25% alkohol bara vilket bvar perfekt, men efter 2 stucken var jag redan lullig (som sagt Dukan+alkohol är egentligen ingen bra idé, men jag är jue iväg på resa). Så denna öl som är päron-ingefära är verkligen något som jag kan rekommendera.

xoxo,  
Vicky

No comments: