Sunday, February 26, 2012

Work on yourself on a Sunday

Bestämde mig här på hotellet att använda mig av deras relax och träningsavdelning. Riktigt fint väder idag också, men eftersom jag inte har några sportskor med mig, så kunde jag inte springa. Gå 5km på löpbandet i en lutning samt jobba på ett av mina värsta partier, mina ben/lår på Power Plate:n. Power Plate:n får igång blodcirkulationen något så kupiöst, så det kliar satan och detta gör att ojämnheter sakta försvinner.

(tee: Philipp Russel, Bottom: Juice Couture, Flip-Flop: D&G)




Håller man på med en diet/viktnedgång så är Power Platen ett perfekt sätt att hjälpa kroppen att tona sig själv.
Clarion Collection Hotel Tollboden, Drammen, Norway

xoxo,  
Vicky

1 comment:

GlamPuss said...

Ah jag har alltid velat testa en san men det har aldrig blivit av! Verkar himla kul :)