Friday, April 03, 2009

2 days to go....

Tentan är gjord, om jag klarat den...hmm.. ja beror på hur många poäng man behöver, och jag har jue inte pluggat så mycket, ville mest se hur tentan såg ut, då alla sagt att den ska vara hemsk (håller dock inte med, hade jag pluggat ordentligt hela veckan så hade jag nog klarat den lätt). Nu har jag bara mitt slutarbete från en annan kurs att skriva av från min diktafon och skicka in.

Imorgon är Schlieri´s WC-fest i Fulpmes, den ska jag upp på i typ en 2h eller något. Måste även packa och städa, för ingen kommer vara i lägenheten under 2 veckros tid och jag gissar att köket inte kommer vara rensat imorgon när Jonas har åkte hem för påsklov. Påsklov!! Fattar ni?? REDAN! Skit vad tiden går fort! Vad ska ni hitta på förresten?

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous said...

Vicky napisz jak można wejść na translatora żeby przetłumaczył twój szwedzki tekst na angielski? bo nie umiem go znaleźć:(

P.S. ale tu spokojnie, w przeciwieństwie do tych zaźartych dyskusji jakie toczą się na polskiej stronce. Niezły ubaw masz z nich co nie?

Anonymous said...

aha i jeszcze jak będziesz na tej imprezie gregora to napisz jak się udała i kto na niej bawił...

Vicky M said...

tu masz z szwedzkiego na polski, mozesz zmienic jezyk jak chcesz.

wpisz poprostu google translate w google i bedzie jako pierwszy translator, tam wpisujesz adres bloga.

http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=de&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fvicktoriamurawska.blogspot.com&sl=sv&tl=pl&history_state0=

Anonymous said...

ok, wielkie dzieki