Saturday, April 04, 2009

WC-Party and everything goes back to normal :)


Simply happy... är det normalt? Jag undrar själv om det är normalt för mig att vara helt enkelt rätt och slätt glad?

Åkte med Emi till Fulpmes och Schlieri´s WC-party och jag var i chocktillstånd över hur mycket folk som var där, jag var där sista för två år sedan och då var det helt annorlunda. Nu var det LIVE-tv och MASSA folk. 3S verkade dock glad att se mig, och så var Poppi där, och nu är allt typ löst mellan oss vilket jag är glad över för jag gillar verkligen Poppi :)

Pratade lite snabbt med 3S mamma innan jag åkte hem, för jag stannade inte på efterfesten, kändes lite Planica när de delade ut blåa band till de utvalda VIP:sen, men ja ibland har man annat för sig och jag måste packa inför Sverige-resan imorgon bitti (och packa har jag inte den minsta lust att göra, men men...). Poppi kuhde inte fatta att jag skulle hem..hehe..så söt så. 3S mamma var också något förvånad att jag inte kunde stanna :( Hon är fin hon, 3S mamma :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: