Wednesday, April 15, 2009

What a day =/


DRAMA, big time. Polska bloggen igen, jadååå. Backhoppning in the middle, jaaadåå. Jag är så jävla trött på detta skit, på allt skitsnack etc., men jag brukar inte bry mig, idag rann dock bägaren över när det gällde att någon ur min vännerlista (som förövrigt är strikt privat, med bara folk jag känner) kopierade typ allt ur min profil, samt samtal jag haft med folk och publicerade detta bland kommentarerna i polska bloggen (som har ca 1000 läsare om dagen). Över 150 kommentarer, och jag blir bara så galen på det hela, det bästa är listor vem man legat med, så verkar helt gissade ur det blå (well, det mesta iaf, fast det som nu är rättär aningen officiellt eller rätt via gissning).

Ja, ni svenskar måste tycka att det är helt sannslöst, backhoppning jag menar vem bryr sig, men believe it or not, men sporten är stor utomlands. Vad 3S betyder ärockså en ständig fråga, förslag från folk där Schlieri's söta sperma, sex sex sex... Ja, vansinnigt.

Kan dock säga att tvåpersoner har åkt ur min Facebook friends-lista idag. En annan har jag rett ut ett och annat med..eller ja, sagt att jag vet allt.

You'll always walk alone...


puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Pancake said...

Vic nie przejmuj sie tym...

Tasja said...

Ehh lite konstig länkning?! Du länkar till en artikel om Man U och Chelsea. Det är Liverpools låt och den heter You will never walk alone.

I övrigt tja, det finns en väldigt enkel lösning.

Anonymous said...

Eh chyba sobie przykleje to hasło save the drama for yo mammana plakacie na pół ściany

Vicky M said...

well, you'll always walk alone är en tappning på you'll never walk alone, och det är fotboll :P

Liv said...

så SYKT irriterende folk... det skjønner jeg ikke mer... heh.. *g*

Tasja said...

Nja jag skulle nog inte slarva så och säga fotboll allmänt faktiskt. Tror Liverpoolfansen blir lite upprörda då.... ;)

Spec när du länkar till deras mest "arga" konkurenter...

Anonymous said...

nie martw się zawsze można przejść na ten blog i też będzie dramat :P