Thursday, April 09, 2009

Springtime


The sun is shining and the weather is sweet! Lovely! Mötte upp Kaytan vid halv två, vi skulle luncha,men så sjukt mycket folk på Jensens, så vi stack några ärrenden först, bl.a. på MATAS, där jag skulle ha köpt Elizabeth Arden's Prevage kräm, eftersom de har 25% på hudvård idag och krämhelvetet kostar 1500kr (nej, jag råkade inte sätta in en extra 0:a), men blev skitförbannad, för tanten som var chef för dagen (Iréne som äger butiken och som jag känner är ledig på torsdagar) för hon försökte få mig att tro att det gäller bara ansiktsvård och det står tydligt i bilagan, i helvete heller! Har iaf köpt den via Direct Buy Ebay istället nu för ca 1000kr inkl. frakt.

Arg blev jag, och sket i att köpa den, köpte dock Lancôme Bocage Deodorant roll-on och även ett stick ur samma serie. Någon som provat?

Jaja, sedan gick vi till Caroli City, sjukt mycket folk överallt!
Kollade förresten klänningar på Moment, gaaaH, måste dit med min mams och prova, kanske en tredje klänning till balen..haha...

Ja, iaf tillslut satte vi oss och senluncha på Jensens, gott med flankbiff av oxkött :) Ja, sedan vet ni hur det fortsatte ;)





puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Anonymous said...

bluzę norge tak bezcześcic na jogging!!!! mój box przyprowadza mnie o mdłości czasami dlatego zaglądam tam od wielkiego dzwonu, heheeh

Vicky M said...

hahah no jej wogole nie uzywam, chyba na allegro dam czy cos :P

Anonymous said...

oszalałaś chyba?!?!!?!?!? bieganie Ci zdecydowanie szkodzi... PRZESTAŃ BIEGAĆ, fajna jest ta bluza, czego chcesz od niej :P

Vicky M said...

obciach..hahaha... VG..hahaha.. zamiast cos rot weiss rot :P