Tuesday, April 07, 2009

Finally x 2

2 roliga nyheter i dag som gjorde mig glad :D

Först så är Lindsay Lohan singel igen, hon och Samantha Ronson är inte längre ett par och Lindsay kan återgå till att vara sitt roliga, galna jag och ta Hollywood-killarna med storm, för face it, inte fan passade hon som lesbisk heller! Uppbrottet var dock att komma, då Lindsay i helgen blev stoppad av fem vakter när hon ville komma in på Sam's födelsedagsfest.
Twitter skrev Lindsay följande:

Du vinner, du krossade mitt hjärta. Gå nu din väg. Jag älskade dig.

Något som jag dock tycker är sjukt är att Samantha´s familj har ansökt om besöksförbud för Lindsay, hur sjukt är inte det?!

Nyhet nummer två är att jag älskar det nya Beverly Hills 90210, som nu bara heter 90210 med alla de unga karaktärerna, men även med Kelly och Brenda. Nu ska en av mina absoluta favoritserier; Melrose Place också få en nytappning :D
Vilken serie skulle ni vilja se en nytappning på?

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Dennis Alexis Hellström said...

Vad homofobiskt det låter att skriva som du gör. Att passa som homosexuell eller inte... hallå?! Hennes läggning angår väl ingen annan och varför skulle det vara sämre att vara homosexuell? Fånigt. Tänk dig för innan du skriver.

Limbo Man said...

Jag tycker nog att hon var perfekt som lesbisk. Lättfotad, självcentrerad och ostabil.