Tuesday, April 14, 2009

Lite mer skönhet

Har klickat hem en body sculpt kräm från Decléor. Sen innan berättade jag jue för er om Elizabeth Arden's Prevage som jag köpt (ja, svindyr, men ska vara väldigt effektiv, jag kommer med utvärdering så småningom).

Bellme klickade jag för några dagar sedan hem krämen Decléor - Perfect Sculpt Divine Rejuvenating Cream. Hoppas bara den hinner komma innan helgen, då jag på söndag flyger tillbaka till Österrike.

Sen tänkte jag uppdatera er på Lancôme's Bocage deo:na jag köpte. Sticket är helt underbart och håller super (t.o.m. efter en löprunda), den lilla roll-on:en är jag inte helt övertygad om än. Ska testa den idag igen, då jag ska in till stan med min mams och prova lite saker. Men Lancôme Bocage Deostick är en verklig HIT :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: