Tuesday, April 21, 2009

Lista från Blondinbella

Längesedan vi körde en lista, so here we go again :P


Lovar du att vara ärlig? yes, annars är det ingen mening med att ha en lista

Du heter: Vicktoria Paulina Murawska

Smeknamn: Vicky, Vickan, Vic, V, Hilton, Murawska, Blondie, Krejzolka

Låt som när du är ledsen sörjer till? Eric Clapton - Tears in Heaven, Eva Cassidy - Fields of Gold

Beroende av: Red Bull

Vad behöver du mest just nu: Dricka, sjukt hett och kvavt i Innsbruck idag

Vad tror folk om dig? Ambitiös, galen och alltid positiv. Folk som inte känner mig tycker dock att jag är arrogant, högfärdig och har näsan i vädret, vilket inte alls stämmer.

Stämmer det? se ovan

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag ser bra ut, mina kläder/stil.

Vad säger du för att imponera på någon? Haha..oj, att jag bor utomlands? Eller att jag kommer från Sverige (väldigt populärt utomlands :P)

Hur imponerar man på dig? Självsäkerhet och distans. Att man gjort/upplevt något speciellt.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, speciellt när jag läser alla sjuka kommentarer som folk skriver på min polska blogg.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Har precis tömt min inkorg, så har inga sms.

Var bor du? I Innsbruck - Österrike

Trivs du där: Absolut, en urskön stad med ett härligt väder, massa sol :)

Äger du några converse: Nope, hate them, tycker att det inte finns något fulare

Sprit, cider, vin eller öl: Drinkar, dock ej för söta.

Vad har du för mobil: Motorola Razr7 (österrikiskt), Nokia Music (svensk), Special Edition LG (polsk)

Nästa mål i ditt liv: Klara alla prov jag måste göra denna terminen :/

Hur svarar du i mobilen: Hallo?

Vem ringde du senast? Plasmacentret

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag var välkommen kl. 15.30

Antal timmar sömn inatt: 10h

Sov du ensam: yes :)

Brukar du komma i tid: Försöker, om det är viktigt är jag alltid i tid.

När mår du bra: När livet är lätt och man verkligen kan slappna av i stunden.

När blev du fotad senast: Igår natt

Hur känner du dig nu: Varm..haha...

Vanligaste färg på dina kläder: Rosa, svart, grått, lila

Vad tycker du om fötter: har lite fotfobi, elelr ja jag gillar inte fötter direkt.

Vad saknar du: En egen bostad :)

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 00-01

Är du blyg? kan vara, men folk skulle snarare säga raka motsatsen

Sysslar du med någon idrott: Springer, sedan går jag på gymklasser

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I viss mån.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ha sex..haha..

Är du nöjd med ditt liv: Ganska

Vad är det värsta du vet? Ormar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på, men mer än jag borde

Vad längtar du till? Sommarlov :D

Har du bra vänner och äkta vänskap? Många vänner, men ett fåtal äkta ♥

Vad är det finaste du fått? Oj, jag har fått mycket fint :) Senast min diamantring :)

Om fem månader: Har jag sommarlov :)

Om ett år?: Önskar jag att jag fått mer ordning på mitt liv inom vissa områden

Du samlar på: Skor, kläder

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Då ringer jag ringer oftast inte, eller Asia P på Skype.

Har du strumpor på dig nu: Nope

Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: Igår jag skratta så jag grät, men annars för ett par dagar sedan när jag såg något sorligt program.

Bär du glasögon eller linser: Linser

Har du piercing: öron och naveln

Vill du gifta dig: Klart

Vill du ha barn: Så småningom

Är du bra på att laga mat: Relativt

Är du flygrädd: Nej, loves it!

Hur vig är du: hmm.. 6 på en skala från 1-10 kanske...

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry Cockie Dough, New York Fugde (ja, alla chokladglassarna)

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Vilken ögonfärg har du: blåa

Röker du: nope..bläää

Hur ofta tränar/motionerar du: 5 dar i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: Att vara frisk och lycklig.


puSS,

xXxVickanxXx

4 comments:

Joan :) said...

"Beroende av: Red Bull"

Vicky! What a bullshit! Everyone knows that it should be 3s!!!! :D

Vicky M said...

hahahahahahahahahahahahahahahahaha..yes of course my big LOOOVEEE, the one and only, ask anyone speciall the girls they will all tell you...hahahah.... But you know Red Bull is maybe the secret name of 3S because everyone now knows 3S...hahahahahahahahhahahahah...

k. said...

haha, kul kommentar! :P jag är död efter listan. :/

Sara said...

Jag ska flytta till Innsbruck i September :) hur är det att bo där?