Thursday, April 16, 2009

Hästlukt


Jag har inte bloggat idag, jag vet, sorry. Har packat, eller ja tömt en del av garderoberna här med sommarkläder, som jag ska ha med till Innsbruck. Sedan har jag varit i Höllviken och hälsat på gamla bekanta på deras hästanläggning. Nu lukar jag häst..hihi..

Hästar är de underbaraste djur som finns, och jag måste säga att jag saknar deras mjuka mular, har länge sagt att jag ska kolla upp möjligheterna i Innsbruck, men har liksom aldrig blivit av. Kanske p.g.a. att när man själv hast egna hästar och tävlingshästar, så kan jag inte tänka mig att gå tillbaka till någon form av ridskola eller så. Vi får väl se hur det blir.

Är lagom trött på allt skisnack just nu, är skönt att backhoppningssäsongen är över, så man slipper allt direct on iaf. Folk har så korkade idéer i huvudet så det är sanslöst. But what can you do, just live with it.
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: