Sunday, October 07, 2012

Alla pratar om Fifty Shades of Grey

Det känns som vart jag än vänder mig så pratas det om Fifty Shades of Grey. bloggar, tidningar, Facebook, stan, ja you name it. Kan någon förklara för mig? Jag har ingen aning vad det är för något (mer än att det tydligen är en bok som har något med sex att göra?). 

 Bild: Glampuss

Själv läser jag Jag är Zlatan Ibrahimovic just nu :P Och efter bara 2 kapitel "hatar" jag Barcelona FC och Messi ännu mer...  Och så klagar de på Cristiano....
 
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

SunnySandy said...

Jag ar pa 2nd boken nu.. Nar jag var i Sri Lanka vid poolen var det tre tjejor som laste den!!! En tant typ gomde den lite med att cover framsidan.. hihi hon kanske blev generad av allt sex!! :D

GlamPuss USA said...

Alltsa den ar helt fabulous! Jag ar sa galet foralskad i Christian Grey sa ni anar inte haha!