Sunday, October 07, 2012

Jag, Kattis & Nicole Kidman

Ja, jag har sagt det innan, men jag säger det igen. Sweden doesn't fit me. Förutom att jag känner noll lust till att hitta på något här, så blir jag nästan osocial. Utgång? haha... det är inte det lättaste att få med mig ut i denna staden. Känns som om man blir lika besviken på folket som är ute everytime, och klubbarna ska vi väl inte direkt prata om.

Jaja, ikväll är iaf Kattis här och vi har käkat gourmetmat (fiskpinnar och potatiskroketter fyllda med creamcheese :P), pratat spelat logo quiz och kollat på Nicole Kidman. Först en dålig film som heter Till varje pris som är från 1995 och fullspäckad med skådisar, Joaquin Phoenix, Matt Dillon, Casey Affleck.

Suzanne Stone is an aspiring TV personality who will do anything to be in the spotlight- including enlisting 3 teenagers to kill her husband. 

Och sedan en som jag gillade mucho, nämligen The Stepford Wives med bl.a. Glenn Close, Matthew Broderick, Bette Midler, Faith Hill.
 What does it take to become a Stepford wife, a woman perfect beyond belief? Ask the Stepford husbands, who've created this high-tech terrifying little town, in a very modern comedy-thriller.
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: