Thursday, October 18, 2012

I skogen med Trewor & Kattis :)

Efter min massage plockade jag upp Kattis och vi körde iväg till Bokskogen

Trewor måste döda nalle i bilen :P

Lagom lätt då jag inte hade den minsta aning om var den låg; riktning Stockholm? riktning Lomma? riktning Ystad? Sen att jag krossat vår GPS på väg till Wallander-inspelningen, så min Blackberry fick duga, så efter några felkörningar (Kattis kartläsning..haha.. eller lack of...haha..).


Gick runt på slingorna i dryga 2h, superskönt väder och många bilder, men nu har jag glömt min camera i bilen, så ni får fler bilder (samt en videoblogg :P) senare. 

Vi bestämde oss för den gula slingan, men den tappade vi bort efter en stund, så röd fick det bli..haha...

Add Trewor on Facebook: http://www.facebook.com/trewor.vonamstaff

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

4 comments:

Anonymous said...

Hmm is аnyonе else experiencing ρroblеmѕ with the picturеs on
thiѕ blog loaԁing? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's
the blog. Any suggeѕtions would be greatly appreciаteԁ.
Feel free to visit my website ... Homepage

Anonymous said...

Τodaу, I went to the bеaсhfront with my сhildren.
I found a sea shell and gaνe it to my 4 yeаr old ԁaughter and ѕаid "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
put the ѕhell to her ear аnd screаmed.
Thеге was а hеrmіt
crаb inside and it ρinchеd her ear.

Ѕhe never wants to go back! LoL I κnow thіs is complеtely off topic but Ӏ hаd to tell someone!
Here is my web site ... kostenlose Werbung

Lillami said...

Är det din vovve?

Vicky M said...

ja, det är det :)